251: På sned (188/365)

251 på sned

12 thoughts on “251: På sned (188/365)

  1. Har veckans paus redan gått? SÅ snabbt det gick! Hoppas du haft en skön paus!

    Jag önskar att temat var på sniskan för det är det ordet som kommer upp när jag ser din bild! Det är ju samma sak men ändå inte! Fin bild!

    Liked by 1 person

    • En vecka går fort och jag gruvar mig lite för att sätta mig ner och komma i kapp att kommentera men vi år se när det kommer….jag kan hålla med dig att på sniskan hade varit mer på pricken men jag tänkte inte på det just då annars hade det ju varit ett kanonbra eget tema…Tack!

      Gilla

Kommentera

