Eget tema 40: En glimt (349/365+1)

En glimt av de nya hunkorna!

17 thoughts on “Eget tema 40: En glimt (349/365+1)

  1. Vad roligt att se den nya sedeln, så vacker hon är Greta Garbo. Hunkorna !! Är det så de kallas därhemma 😉 Vänta tills ni får Euro, förr eller senare ska alla länder inom EU ha samma valuta så njut så länge det varar, det finns lite för mycket av cent i olika valörer 🙂

    Liked by 1 person

  2. Vilket bra tema! Jag gillar bäst dem som går att variera i massor och det kan man med detta. Vårt internet strular och vill inte vara med idag, men jag kämpar på. Jag har i alla fall sett dina bilder sen sist jag var in, sen får jag ju ett (minst) mail varje dag från din sia också, vilket är väldigt uppskattat. 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

