129: Imse vimse spindel (158/365+1)

129 Imse vimse spindel

24 thoughts on “129: Imse vimse spindel (158/365+1)

  1. Klockren till temat (som jag hade som eget tema förra året) Fin kontrast mot bakgrunden, men vad har hänt med bakkroppen … ser genomskinlig ut – eller speglar den sig…?

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket! Jag var på promenad och såg denna gigantiska spindel på en bil…..går närmare och ser att det är en lackerad spindel som antingen fått en skada på bakkroppen eller så är den lackerad för att dölja skada…..så den är inte riktig! 🙂

      Gilla

    • Var på promenad i Turkiet och såg denna gigantiska spindel på en bil, trodde först att den var riktig men vid närmare påseende så såg jag att den var lackerad på bilen …..sen vet jag inte om den fått en skada på bakkroppen eller så är den lackerad för att dölja skada…..

      Liked by 1 person

    • Tack så mycket! Den är inte alls äkta, den var lackerad på en bil, antingen för att dölja skada eller så hade den fått sig en skada, kanske någon som trodde att den var riktig som jag gjorde vid första anblick….

      Liked by 1 person

Kommentera

